Хайх зүйлээ бичнэ үү

Банкны тухай


Хүний нөөц

Ажилтан сонгон шалгаруулахад баримталдаг зарчим:

  • Шударга, нээлттэй, ил тод байх;
  • Мэдлэг, туршлагатай, мэргэшлийн хувьд өндөр ур чадвартай, банкинд мэдэгдхүйц хувь нэмэр оруулж чадах боловсон хүчнийг сонгоход бүхий л арга хэмжээг чиглүүлнэ;
  • Хөгжлийн бэрхшээлтэй иргэний биеийн байдал нь Банкны хэвийн үйл ажиллагаанд сөргөөр нөлөөлөхгүй, банкинд хөдөлмөр эрхлэхэд саад болохооргүй буюу хөдөлмөрийн  нөхцөл нь харшилахгүй тохиолдолд тодорхой албан тушаалд сонгон шалгаруулж, тэдгээрийн хөдөлмөр эрхлэхийг дэмжинэ;
  • Банкны ажиллагсдыг тэдэнд албан тушаал дэвших, сурч хөгжих, ажлын нөхцөлөө сайжруулах боломж олгох зорилгоор Банкинд шинээр бий болсон болон сул байгаа орон тоонд  нээлттэй өрсөлдүүлэх бодлого баримтална.
НэрPROJECT DEVELOPMENT OFFICER
Үндсэн чиг үүрэгOVERALL SUMMARY
We are looking for project development officer that thrives on new experiences and challenges. As a project development officer, you will play an important role in building the Eco Banking Department's portfolio, its relationships with many domestic and multinational partners, designing new products and upkeep of existing line of products. Additionally, you will work closely with both the head office employees and the Bank's branches across the country.

RESPONSIBILITIES

  • Researching and understanding of the Bank's loan products, loan product related policies and procedures, and how the branches operate;
  • Develop and maintain relationships with domestic and multinational partners in related fields;
  • Find sources of funding for sustainable financing;
  • Design sustainable financing products, develop related product financing proposal documents;
  • Write monitoring reports on active products;
  • Prepare and present reports to management. 
Шаардлага
  • Excellent oral and written communication abilities in both Mongolian and English;
  • Understanding of sustainable financing principles and projects;
  • Ability to effectively organize, plan, prioritize, and complete deliverables;
  • Understanding of financial products (loans, grants, guarantees, equity investments);
  • Strong ability to work in a team as well as the ability to finish tasks single-handedly;
  • Knowledge of contracts, being able to write, edit and provide input on development of agreements;
  • Expert at Microsoft Office Suite (Word, Excel, Powerpoint);
  • Bachelor's degree in Economics, Finance, Environmental Studies, or a related field.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.05.02
Огноо2020.04.02
Нэр"ХӨГЖЛИЙН АЛТАН САН" ТББ-ын ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ
Үндсэн чиг үүрэгБайгаль орчин, хүүхэд залуучуудын хөгжил ба боловсролын чиглэлээр төсөл, хөтөлбөр санаачилан удирдан хэрэгжүүлэх. Олон улсын байгууллагатай хамтран ажиллах, олон улсын төсөл хөтөлбөр удирдан хэрэгжүүлэх, тайлагнах. Төрийн бус байгууллагын зорилго чиглэлийн дагуу олон нийтийн болон төрийн байгууллагуудтай хамтран ажиллах. Хүүхэд залуучуудын нийгмийн болон санхүүгийн боловсролын чиглэлээр сургалт удирдан зохион байгуулах, сургууль багш болон бусад байгууллагатай хамтран ажиллах зэргээр нийгэмд үйлчилдэг гишүүнчлэлтэй төрийн бус байгууллагын үйл ажиллагааг удирдах.
Шаардлага
  • Нийгэмд чиглэсэн, олон нийтийн ажил хийх сонирхолтой
  • Англи хэлний ярианы болон бичгийн дундаас дээш түвшний чадвартай
  • Төсөл хөтөлбөр боловсруулах, тайлагнах болон албан бичиг хэрэг хөтлөх өндөр чадвартай,төслийн удирдлагын чиглэлээр мэдлэгтэй
  • Олон нийтийн үйл ажиллагаанд танилцуулга, илтгэл тавих чадвартай
  • Сургалт зохион байгуулах, багшлах чадвартай
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.05.02
Огноо2020.04.02
НэрХЯНАН НИЙЦҮҮЛЭЛТИЙН МЭРГЭЖИЛТЭН /КОМПЛАЕНС/
Үндсэн чиг үүрэгБанкны бүхий л төрлийн үйл ажиллагаатай холбоотой гадаад болон дотоод зохицуулалтаар заасан хэм хэмжээг нийт ажилтнуудад түгээн дэлгэрүүлэх, Мөнгө угаах болон терроризмыг санхүүжүүлэхтэй тэмцэх тухай хууль тогтоомжийг банкны хэмжээнд хэрэгжүүлэх ажлыг зохион байгуулах, эрсдэл үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх, хяналт тавих. Үүний зэрэгцээ ёсзүй, шударга ёсны хэм хэмжээг сахиулан баримтлуулах замаар, ХасБанкны нэр хүндийг хадгалан хамгаалж, харилцагчдад санхүүгийн харилцааны найдвартай орчинг бүрдүүлэх болон Байгаль орчин нийгмийн удирдлагыг хэрэгжүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэх.
Шаардлага
  • Санхүү, эдийн засаг, нягтлан бодох бүртгэл, бизнесийн удирдлага, эрх зүйн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй
  • Банк санхүүгийн салбарт 3-с доошгүй жил ажилласан туршлагатай;
  • Дотоод хяналтын ажил үүргийг гүйцэтгэх үйл ажиллагааны болон техникийн чадвартай;
  • Банкны үндсэн мэдээллийн системийг зохих түвшинд судалж, эзэмшсэн;
  • Шинжилгээ, дүгнэлт хийх чадвартай;
  • Сургалт зохион байгуулах чадвартай;
  • Англи хэлний өндөр мэдлэгтэй;
  • Эрсдэл, хууль, аудит, дотоод хяналт, комплаенсийн чиглэлэр ажилласан туршлагатай;
  • Банкны үндсэн системийн мэдлэг сайтай бол давуу тал болно.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.04.25
Огноо2020.03.25
НэрIT AUDITOR
Үндсэн чиг үүрэгWe're looking for an IT Auditor that will need to thrive on new experiences and challenges. As an IT Auditor, you will play an important role in evaluating the bank's information technology, information security processes and effectiveness of internal controls. You will work closely with all levels of management across the organization, recommending changes to strengthen controls for increased efficiencies and reduced risks.
  • Researching and understanding of bank's IT-related processes, data and systems. 
  • Analyzing and evaluating key IT processes, policies and procedures for various functions to identify risks, inefficiencies and recommend changes to increase the efficiency and effectiveness of existing IT processes. 
  • Responsible for documenting and/or updating key IT processes, risks related to those processes and corresponding internal controls.
  • Assist in ensuring compliance with established internal control procedures and regulatory requirements by performing IT audit reviews and special projects. 
  • Making innovative recommendations for improving efficiency, effectiveness and internal control. 
  • Preparing and presenting reports to management. 

Шаардлага
  • Basic knowledge of audit and compliance functions
  • Ability to perform basic analysis and summarize conclusions
  • Ability to effectively organize, plan, prioritize, and complete deliverables
  • Demonstrated knowledge of basic auditing and IT concepts
  • General understanding of COBIT 5, ITIL,  ISO 27000 series frameworks
  • Minimum of 2 years of IT experience
  • Bachelor's degree in Computer Science, related field, or equivalent industry experience
  • Excellent communication skills with proven ability to communicate effectively in both written and oral communication.
  • Advanced English
  • Holds or intends to obtain related professional certification, such as CISA, CCNA, CCNP, CIA
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.03.25
Огноо2020.04.25
НэрМЭДЭЭЛЛИЙН АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг
  • Банкны мэдээллийн аюулгүй байдлын бодлого, дүрэм журам, заавар, шаардлага боловруулах, сайжруулах, санал өгөх;
  • Банкны мэдээллийн аюулгүй байдлын эрсдэлийн үнэлгээг хийх, мэдээллийн аюулгүй байдлын эрсдэлийн удирдлагын хэрэгжүүлэлтийг хангах;
  • Банкны мэдээллийн аюулгүй байдлын заавар зөвлөмж өгөх, сурталчилах, сургалт зохион байгуулах;
  • Хэрэглэгчийн эрхийн зохицуулалтад хяналт тавьж ажиллах, эрхийн удирдлагын тогтолцоог хэрэгжүүлэх;
  • Аюулгүй байдлын шаардлагаын дагуу системийн тохиргоо хийх, тохиргооны шаардлага гаргах;
  • Аюулгүй байдлын автоматжуулалт.
Шаардлага
  • Мэдээллийн аюулгүй байдал эсвэл мэдээллийн технологийн чиглэлээр бакалавр буюу түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Дүн шинжилгээ хийх, дүгнэлт гаргах чадвартай;
  • Төрөл бүрийн програм хангамж, тусгай зориулалтын системүүдийг ашиглах, хурдан хугацаанд суралцах чадвартай;
  • Бие даан ажиллах болон ачаалал даах чадвартай;
  • Бичгийн болон аман харилцааны өндөр чадвартай;
  • Англи хэлний дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй;
  • Мэргэжлээрээ 2 болон түүнээс дээш жил ажилласан бол давуу талтай.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.04.25
Огноо2020.03.25
НэрPERSONAL ASSISTANT& INTERPRETER
Үндсэн чиг үүрэгOVERALL SUMMARY

We’re searching for a personal assistant and interpreter /English/ to provide administrative support and interpretation services to our Chief Information Officer.He joined XacBank from AfrAsia Bank Mauritius, where he served as Head, Technology, Information Security, Transformation & Chief Data protection officer.

You will be responsible for professionally interacting with management within and outside of the company, comfortably communicating with customers and visitors, and flawlessly handling confidential and critical information. In this role, it will be crucial for you to anticipate the needs of the executive team and work flexibly to accommodate tight and dynamic schedules. 

The ideal candidate demonstrates experience in supporting senior-level executives. He/she should be well organized and be comfortable scheduling meetings and responding to emails on an executive’s behalf. Lastly, he/she should be able to draft documents and help the executive with any necessary meeting preparations.

RESPONSIBILITIES

  • Translation (ideally simultaneous);
  • Schedule and meeting management;
  • Communication via e-mail and phone for and on-behalf of;
  • Managing external and internal communication;
  • Delegation of operational activities (in case of absence);
  • Preparation of business travel;
  • Taking action points and writing minutes;
  • Ensuring team’s status updates and follow-ups; and
  • Sourcing and ordering stationery and office equipment

ШаардлагаREQUIREMENTS
  • English must;
  • 2-3 years of interpreter experience
  • Timely and accurate translation of documents;
  • Real-time communication of meetings / conversations; 
  • Efficient and effective;
  • Discrete and confidential;
  • Flexible and reliable;
  • Strong communication and coordination skills;
  • High resilience against stress and workload pressure.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү.

Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.04.10
Огноо2020.01.20
Нэр
МЭДЭЭЛЛИЙН САНГИЙН АДМИНИСТРАТОР
Үндсэн чиг үүрэг
  • Мэдээллийн сангийн хэвийн найдвартай, байнгын ажиллагааг хангах.
Шаардлага
  • Oracle database  чиглэлээр ажилласан туршлагатай;
  • Oracle database 11g, 12c хувилбарууд дээр ажиллах чадвартай;
  • Мэдээллийн сангийн нөөц удирдах, менежмент хийх чадвартай байх;
  • Програм хангамж, програм хангамжийн инженерчлэлийн чиглэлээр бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй,
  • Системийн загвар, шийдэл гаргах чадвартай;
  • Хувийн зохион байгуулалт сайтай, харилцааны ёс зүйн төлөвшил өндөр, бүтээлч багаар ажиллах чадвартай байх;
  • Англи хэлний яриа болон уншиж, бичих чадвартай байх.
Давуу тал
  • Oracle Exa Data нэвтрүүлсэн эсвэл энэ төрлийн hardware дээр ажиллаж байсан;
  • Oracle Golden Gate дээр ажиллаж байсан туршлагатай
  • Web болон application server програмууд дээр ажиллаж байсан туршлагатай.
Холбоо барих
Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.04.24
Огноо
2020.01.31
НэрХАРИЛЦАГЧИЙН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэгХарилцагчийн санхүүгийн хэрэгцээг тодорхойлж, банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг Хасбанкнаас баталсан холбогдох бодлого, журам, заавар, харилцагчийн үйлчилгээний нэгдсэн стандартын дагуу сурталчлах, борлуулах.
Шаардлага
  • Магадлан итгэмжлэгдсэн их дээд сургууль төгссөн 
  • Хариуцлагатай, нягт нямбай, хурдан суралцах чадвартай
  • Хүнтэй харилцах ажилд дуртай
  • Зөв хандлагатай, бусадтай хамтран ажиллах чадвартай
  • Банк, санхүүгийн салбарт цаашид тогтвортой ажиллах эрмэлзэлтэй
  • Үйлчилгээний байгууллагад ажиллаж байсан бол давуу тал болно.
Холбоо барихТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2020.04.15
Огноо2020.02.21
Нэр
ЭРСДЭЛИЙН БОДЛОГЫН МЭРГЭЖИЛТЭН
Үндсэн чиг үүрэг

Банкны эрсдэлийн удирдлагын тогтолцоо, соёл, эрсдэлийн удирдлагын бичиг баримтын засаглалыг бий болгох

Шаардлага

Банк санхүү, эдийн засаг, бизнесийн удирдлага, нягтлан бодох бүртгэлийн чиглэлээр баклавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй:

Банк, санхүүгийн байгууллагад 3 буюу түүнээс жил ажилласан байх:

Англи хэлний ахисан түвшний мэдлэгтэй:
Бичиг баримт боловсруулах, илтгэх ур чадвартай байх.

Холбоо барих
Имэйл: recruiter@xacbank.mnТа бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол холбоосоор нэвтэрч анкет бөглөх эсвэл өөрийн CV-г recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү. Анкет авах сүүлийн хугацаа: 2019.09.27
Анкет хүлээн авах сүүлийн хугацаа
2019.09.16


Уншуулах тусам урамтай

Candy төлбөрийн карт