Үндсэн чиг үүрэг
| - Банкны харилцагч, үйлчлүүлэгч, иргэдийг хүлээн авах, мэдээлэлээр хангах, шаардлагатай ажилтнуудтай холбох, ажилтнууд болон иргэд харилцагчдад мэдээлэл дамжуулах, үйлчилгээ үзүүлэх, ажиллагсдын цагийг бүртгэлийг гаргах;
- Харилцагч, үйлчлүүлэгч, иргэдийг хүлээн авах, урсгалыг зохицуулах,мэдээлэлээр хангах, санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах, бүртгэх;
- Төв албанд ирж буй албан бичиг,захидал илгээмжийг бичиг хэргийн ажилтанд хүлээлгэх өгөх;
|
Шаардлага
| - Бизнесийн удирдлага, банк санхүү, эдийн засаг, маркетинг, олон улсын харилцаа, аялал жуулчлалын чиглэлээр бакалавр ба түүнээс дээш зэрэгтэй
- Харилцагчийн үйлчилгээ чиглэлээр 1-с дээш жил ажилласан туршлагатай;
- Ур чадвар:
- Харилцааны өндөр ур чадвартай;
- Хувийн зохион байгуулалт сайтай;
- Англи хэлний ярианы болон бичгийн дундаас дээш түвшний мэдлэгтэй;
- Компьютерийн хэрэглээний программуудыг бүрэн эзэмшсэн
- Хурдан шаламгай, эмх цэгцтэй;
- Зохион байгуулах чадвартай;
- Дуу хоолойны өнгө цэвэр, тод дуудлагатай
|