Үндсэн чиг үүрэг
- Төв алба, салбар нэгжүүдийн барилга, барилгын засвар үйлчилгээ, үндсэн хөрөнгө, материал, хангамжийн зүйлсийн захиалгыг нэгтгэх, хяналт тавих, худалдан авалтын захиалгыг өгөх, захиалгыг хүлээн авах, хөрөнгөөр хангах, орлого, зарлага, хөдөлгөөний бүртгэлийг хөтөлж, нөөцийг удирдах, тайлан гаргах;
- Төв албаны хөрөнгийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж, хөрөнгө хариуцагчийн бүртгэлийг хөтлөх;
- Засварын тоног төхөөрөмжийг хүлээн авах, засварт хүргэх, авах, хэрэглэгчид хүргэхийг бүртгэх;
- Банкны салбар нэгж, төв албаны тавилга, компьютер, тоног төхөөрөмж, материал, хангамжийн стандартыг гаргах, үйл ажиллагаатай уялдуулан шинэчлэх, зохих шийдвэрийн дагуу актлах, худалдан борлуулах, бүртгэлээс хасах ажлыг зохион байгуулах
Шаардлага
- Боловсрол: Дээд
Мэргэшил: Санхүү, менежмент, банк, нягтлан бодох бүртгэл, бизнесийн удирдлага, мэдээллийн технологи
Туршлага: 2-оос дээш жил бүртгэлийн чиглэлээр ажилласан Тусгай шаардлага: - Эд хөрөнгийн хариуцлага хүлээх чадварт
Холбоо барих
Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол хүсэлтээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү.