Brand Logo

ХАРИЛЦАГЧИЙН ЗӨВЛӨХ /ОПЕРАТОР-ЭЭЛЖИЙН/

Харьяалах нэгж: Харилцагчийн үйлчилгээний төв

Анкет хүлээн авах хугацаа: 2025.10.31

Үндсэн чиг үүрэг

  • Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг харилцагч болон иргэдэд үнэн зөв шуурхай мэдээлэх, тэднийг өөрсдийн хүсэлт зорилгод нийцсэн үйлчилгээг авахад туслах, харилцагчийн санал хүсэлтийг дамжуулах замаар харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх 

Шаардлага

  • Бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй;
  • Ээлжээр ажиллах боломжтой байх;
  • Дуу хоолойны өнгө сайтай;
  • Ойлгосноо зөв зохистой тайлбарлах, өөрийгөө илэрхийлэх чадвартай;
  • Компьютерийн хэрэглээний программуудыг эзэмшсэн байх;
  • Орос эвсэл Англи хэлний зохих түвшний мэдлэгтэй бол давуу тал болно;

Холбоо барих

Та бүхэн тухайн ажлын байранд тавигдаж буй шаардлагуудыг хангаж байгаа бол анкетаа бөглөх, эсвэл бэлэн CV-гээ recruiter@xacbank.mn хаягаар ирүүлнэ үү.